Plan Szkolenia KD Max
Dzień pierwszy
Omówienie środowiska pracy, budowa pomieszczenia
- budowa ścian za pomocą szablonów;
- budowa ścian manualnie;
- wprowadzanie do szablonu drzwi, okien, wnęk, sufitów i ścianek działowych;
- edycja pomieszczenia oraz wprowadzonych elementów;
Przejście do trybu 3d
- omówienie dostępnych szablonów oraz ich definiowanie;
- sposoby poruszania się w środowisku 3D;
Budowa kuchni
- wstawianie szafek;
- wstawianie blatów;
- wstawianie sprzętów;
- metody edycji oraz równania obiektów;
Przygotowanie do renderingu
- omówienie wewnętrznych bibliotek materiałów;
- korzystanie z zewnętrznych materiałów oraz ich edycja;
- przedstawienie modułu Ceramic dla posiadaczy wersji PRO;
Oświetlenie i rendering
- metody tworzenia tła oraz ustawiania światła;
- renderowanie za pomocą silnika Raytrace;
- renderowanie przy użyciu silnika Photon;
Tworzenie dokumentacji projektowej
Wykonanie rozkroju szafek
Tworzenie własnej biblioteki szaf
- tworzenie szafek;
- przypisywanie cen poszczególnym szafkom oraz ich wycena;
Tworzenie szaf przesuwnych i ich edycja
- tworzenie skosów oraz przycinanie szafy pod skosem;
Dzień drugi
Omówienie zaawansowanych metod prezentacji
- wizualizacja;
- iScan;
- animacja;
- panorama 360;
Korzystanie z bibliotek
- wykorzystanie bibliotek dostępnych na stronie;
- tworzenie bibliotek zewnętrznych;
- konstruowanie parametrycznej biblioteki;
Korzystanie z zewnętrznych aplikacji
- max rozkrój;
- iMeasure;
Zaawansowany rendering